[Prokom-at-eks.su.se] Kom ihag mig?

mengl at city.woodstock.on.ca mengl at city.woodstock.on.ca
Wed Jan 14 20:39:14 CET 2015

Hej. hur ar det?
Du ihag mig? Jag var bekant med dig, jag ar ledsen att jag inte skriva
till dig sa lange, jag var mycket upptagen med arbete, och nu besvara
ditt brev. Mitt namn ar Nastya. Jag en riktig kvinnan, som bryr sig om
sitt utseende, kan mode och kvalitet. Ar bra, anbud, respekterad och
sjalvstandig. Har kanske det mesta, men saknar verkligen den ratte,
att dela livet med.Jag vill hitta att en vacker sak som de flesta av
oss vill ha och behover, en spontan och varaktig. jag vill traffa
manniska som blir speciell for mig och som kanner detsamma tilbaka,
nagot som ar pa ratt vag... en man som vet vad han vill. Det
viktigaste ar att han tycker om mig for den jag ar och att vi ska
kunna ha ett seriost forhallande som vi bada kanner oss trygga i och
nojda med :) Om du ar den sortens person, sa skriv till mig! Jag satte
mina foton, jag hoppas du kommer att gilla.

Min e-mail: nastenkanniklwa at gmail.com

Mvh!