[Prokom-at-eks.su.se] Min karlek

rswem at epm.net.co rswem at epm.net.co
Wed Nov 11 16:39:57 CET 2015

God morgon!
Vad gor du? Jag ar okej!
Du minns inte mig, nu kan jag skriva, du gav mig kontakt, Jag bestamde
mig for att skriva till dig igen.
Vem ar jag? Varfor skriver jag? Du ar formodligen med forlust?
Oroa dig inte! Jag vill veta mer om dig och vara din van! Har du nagot
emot? Jag Alenka. Forresten, vad heter du? Jag borjar att beskriva sig
sjalva.
Sjalvstandig, social, energisk person och som gillar att umgas med
vanner och traffa nya manniskor. Pa fritiden tranar jag garna, umgas med
vanner och familj, planerar resor och ordnar middagar.
Jag tycker att traffa en person att vakna bredvid mig varje dag, nagon
som man kan planera saker tillsammans.. semester, helger och allt och
intellektuell med glimten i ogat.
Jag ska vara glad att traffa dig overallt, jag hoppas det. Jag skickar
min fotografier och Jag for dig? Jag kommer att fortsatta att skriva
efter ditt svar, I morgon hoppas jag att se dig pa meddelandet och
beskriva mig sjalv... Om vi vara vanner, skulle, traffas och ha en kopp
te.

Detta ar min kontakt for kommunikation, jag svarar pa dina fragor:
alena.nechio at gmail.com

Alltid din van!!!!

This email has been protected by YAC (Yet Another Cleaner) http://www.yac.mx