[Drand] temporär ändring av kontaktpersoner inom admin /temporary change of contact persons in the admin.

Jan Conrad conrad at fysik.su.se
Wed Dec 4 17:00:52 CET 2019

Hej allihopa,

  Åsa Storm har blivit sjukskriven på längre tid. Därför krävs en viss
tidsbegränsad omfördeling av arbetsuppgifter som jag bifogar detta mail.

Övriga admin personalen jobbar mycket hårt, men med tanken på att även
admin chefen saknas så är läget lite pressat. Jag ber er därför att ha
överseende med eventuella kortare  dröjsmål. Vi jobbar gemensamt på att
ta in extraresurser tills läget har åter stabilisterats.

Hälsningar,
Jan

Dear all,
  as Åsa Storm is on en extended sick leave some reshuffling of the
tasks in the administration is necessary. I attach a temporary
distribution below.
  Our admin personell is working hard, but since also we are still short
the admin head, the situation is a bit tight. I would ask you to be a
bit understanding for smaller delays.
  We are in the process of trying to recruit extra resources.
Best,
Jan

--
Jan Conrad, Head of Physics Department | Stockholm University |+46855378769/+46721473305|https://www.su.se/profiles/conrad-1.186685