[Prokom-at-eks.su.se] Jag behover dig

lavina at pcrush.com lavina at pcrush.com
Mon Jul 29 20:14:09 CEST 2013

God dag. Hur mar du?
Du ar forvanad dar hon larde sig din post.
Jag akte en byra, jag fragade var man som jag gillar mycket, radde att
skriva till dig via post.
Jag letar efter att en vacker sak som de flesta av oss vill ha och
behover, en karleksfull och varaktig.
jag vill traffa manniska som blir speciell for mig och som vill ha
detsamma tilbaka, nagot som ar pa riktigt...en manniska som vet vad han
vill.
Viktigaste ar att han karlek om mig for den jag ar och att vi ska kunna
ha ett seriost forhallande som vi bada kanner oss trygga i och nojda
med :) Om det ar du, sa skriv till mig!
Jag har laddat mina foto, Jag ar saker pa du kommer att gilla.

Min mail: edinaalena at yahoo.com

Adjo!