[Prokom-at-eks.su.se] soker en man

rcktdog at vpns.co.za rcktdog at vpns.co.za
Mon Jul 29 20:32:04 CEST 2013

Halla. Hur mar du?
Du ar forvanad dar hon larde sig din e-post.
Jag gick en byra, dar jag larde mig man jag dras till, radde att skriva
till dig via e-mail.
Jag vill hitta att en vacker sak som de flesta av oss vill ha och behover,
en spontan och varaktig.
jag vill traffa manniska som blir speciell for mig och som vill ha
detsamma tilbaka, nagot som ar pa riktigt...en manniska som vet vad han
vill.
Det viktigaste ar att han karlek om me for den jag ar och att vi ska kunna
ha ett seriost forhallande som vi bada kanner oss trygga i och nojda med
:) Om du ar den sortens person, sa skriv till mig!
Jag skickar mina foto, jag hoppas du kommer att gilla.

Min post: milaaalena at yahoo.com

Adjo!