[Prokom-at-eks.su.se] Jag vill

turkey at tsarmedia.com turkey at tsarmedia.com
Mon Jul 29 20:58:48 CEST 2013

Hej. Hur mar du?
Du kan forvanad over dar jag sag din mail.
Jag akte ogranizatsii, dar jag stallde fragan man som jag gillar mycket,
rekommenderades att skriva till dig via mail.
Jag letar efter att karlek som de flesta av oss vill ha och behover, en
karleksfull och varaktig.
jag vill traffa man som blir speciell for mig och som kanner detsamma tilbaka,
nagot som ar pa riktigt...en manniska som vet vad han vill.
Det viktigaste ar att han karlek om mig for den jag ar och att vi ska kunna ha
ett seriost forhallande som vi bada kanner oss trygga i och nojda med :) Om du
ar den sortens person, sa skriv till mig!
Jag har laddat mina bilder, Jag tankte du kommer att gilla.

Min e-post: milaaalena at yahoo.com

Mvh!